۱          بازنگری برنامه های درسی در مقاطع مختلف آموزش بخصوص ادغام دروس پایه و بالینی در پزشکی

۲          تدوین الگوهای تدریس متناسب با ماده درسی در دروس بالینی و عملی دانشجویان پزشکی

۳          ارزیابی میزان تطابق برنامه های آموزشی با اهداف آموزشی رشته

۴          بازنگری محتوا، اجرا و ارزشیابی برنامه های آموزش مداوم اساتید

۵          بررسی کارایی و شیوه های بهینه سازی کارگاه ها و برنامه های آموزش مداوم اساتید

۶          نیازسنجی برنامه های آموزش مداوم (در دانشجویان پزشکی، پزشکان عمومی، اساتید دانشگاه)

۷          اعتباربخشی و استانداردسازی برنامه های‌ آموزش مداوم اساتید

۸          برگزاری کارگاه های استفاده از روش های آموزش بالینی و آموزش در عرصه (جامعه نگر) در آموزش دانشجویان

۹          برگزاری کارگاه های آموزش روش های مشارکتی (Team teaching) به اساتید در تدریس

۱۰        توسعه آموزش الکترونیکی و آن لاین در دانشگاه

۱۱        برگزاری کارگاه های آموزش EBM و استفاده گسترده از آن در اساتید دانشگاه

۱۲        برگزاری کارگاه های آموزش مهارت های ارتباطی در برخورد صحیح با بیماران به اساتید

۱۳        نقش دانش آموختگان و تناسب تخصص آنها با نیازهای جامعه

۱۴        بودجه بندی عملیاتی در آموزش و بررسی نقش اقتصاد در آموزش پزشکی

۱۵        تعیین ملاک ها و فرآیند پذیرش و جذب دانشجویان پزشکی، دستیاران و چگونگی بهینه سازی آنها

۱۶        بررسی لایه های مختلف فرهنگی حکم بر دانشگاه (مدیریت، اساتید و دانشجویان)

۱۷        نقش مدیریت دانش و چگونگی توسعه آن در دانشگاه

۱۸        بررسی نحوه سیاستگزاری در آموزش پزشکی

۱۹        بررسی نحوه مدیریت اجرایی-آموزشی در دانشگاه

۲۰        بررسی نقش استاد (منتور) در هدایت و آموزش دانشجویان (مقاطع تحصیلات تکمیلی و گذراندن واحد پایان نامه)

۲۱        توسعه استفاده بیشتر از (منتور یا استاد راهنما) در محیط بالینی

۲۲        تدوین الگوی منتورشیپ متناسب با شرایط اموزشی کشور

۲۳        بررسی نحوه عملکرد اساتید از بعد ایفای نقش معنوی و شاخص های شایستگی

۲۴        پژوهش در نحوه برخورد اساتید با دانشجویان و آموزش اصول اخلاقی به آنان

۲۵        بررسی رضایتمندی مددجویان درخصوص اجرای اخلاق حرفه ای ازسوی اساتید و دانشجویان پزشکی

۲۶        آموزش اساتید در خصوص اخلاق حرفه ای پزشکی

۲۷        کاهش خطاهای پزشکی از طریق آموزش موضوع های اخلاق حرفه ای

۲۸        برگزاری کارگاه های احترام به حقوق بیماران و تدوین و بازنگری منشور حقوق بیماران

۲۹        برگزاری مجموعه کارگاه های اخبار بد جهت اساتید با توجه به گسترش بیماری های مزمن و به خصوص سرطان در جامعه

۳۰        استفاده از روش های نوین ارزشیابی در ارزیابی دستیاران تخصصی در راستای ارتقاء کیفیت ارزیابی درونی

۳۱        پژوهش در شیوه برگزاری آزمون های تئوری و بالینی و نحوه تحلیل آزمون ها

۳۲        ارزیابی روش های تدریس موجود و تعیین نقش آنها در پیشرفت تحصیلی، موفقیت در بورد و امتحانات دستیاری

۳۳        ارزیابی نحوه عملکرد آموزشی و رفتاری اساتید با دانشجویان

۳۴        بازنگری روش های ارزشیابی اساتید و چگونگی ارتقاء آنان با نگاه ویژه به شیوه دانش پژوهی

۳۵        ارزشیابی آموخته های دانشجویان پزشکی در بخش های بالینی بیمارستان ها