- بررسی تاثیر مداخله آموزش ترکیبی مبتنی بر تاب آوری بر فرهنگ ایمنی و فرسودگی شغلی در پرستاران اتاق عمل بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1401-1402
- بررسی نقش پیشبینی کننده سلامت عمومی، کمالگرایی و خوشبینی در طول دوران تحصیل بر پیشرفت و رضایت تحصیلی دانشجویان کارشناسی پیوسته اتاق عمل ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- بررسی تاثیر تغییر شیوه آموزش از مجازی به حضوری بر درگیری تحصیلی و خودکارامدی تحصیلی دانشجویان کارشناسی پیوسته اتاق عمل دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) شیراز در سال 1401
- چالش های توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی
- واقعیت افزوده در آموزش دانشجویان پزشکی: یک مرور دامنه
- بررسی تاثیر برنامه آموزشی تلفیقی بر صلاحیت بالینی و تعهد حرفهای دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل در اعمال جراحی لاپاراسکوپی
- بررسی حمایت از دانشجویان در برنامههای آموزش پزشکی مجازی با استفاده از مرور دامنه دار
- بررسی تاثیر آموزش های تلفیقی ( حضوری و مجازی ) در آموزش گروه های بالینی دانشجویان پزشکی عمومی در دوران کرونا دانشکده پزشکی شیراز
- بررسی میزان ارتباط رفتار های تکانشی با فرسودگی شغلی پرسنل پیش بیمارستانی علوم پزشکی شیراز
- بررسی نقش پیش گویی کننده شفقت به خود و احساس شرم در میزان تبعیت از درمان بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
- تاثیر کاربرد میکروسکوپ مجازی بر پایه موبایل در یادگیری عملی بافت شناسی دانشجویان
- تدوین مدل کژرفتاری اساتید علوم پژشکی: یک مطالعه گراندد تئوری
- ویژگی موثر برنامه های کاربردی آموزشی گوشی های هوشمند جهت فرایند یادگیری از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشکده پزشکی
- الگویابی و بومی سازی فهرست فرامهارت های دانشجویان پزشکی و پزشکان در ایران: پیش بینی برای آینده