1. بررسی تاثیر مداخله آموزش ترکیبی مبتنی بر تاب آوری بر فرهنگ ایمنی و فرسودگی شغلی در پرستاران اتاق عمل بیمارستان های وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال 1401-1402
  2. بررسی نقش پیشبینی کننده سلامت عمومی، کمالگرایی و خوشبینی در طول دوران تحصیل بر پیشرفت و رضایت تحصیلی دانشجویان کارشناسی پیوسته اتاق عمل ورودی نیمسال اول سال تحصیلی 1402-1403 دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  3. بررسی تاثیر تغییر شیوه آموزش از مجازی به حضوری بر درگیری تحصیلی و خودکارامدی تحصیلی دانشجویان کارشناسی پیوسته اتاق عمل دانشکده پرستاری و مامایی حضرت فاطمه(س) شیراز در سال 1401
  4. چالش های توسعه هوش مصنوعی در دانشگاه علوم پزشکی
  5. واقعیت افزوده در آموزش دانشجویان پزشکی: یک مرور دامنه
  6. بررسی تاثیر برنامه آموزشی تلفیقی بر صلاحیت بالینی و تعهد حرفه‌ای دانشجویان تکنولوژی اتاق عمل در اعمال جراحی لاپاراسکوپی
  7. بررسی حمایت از دانشجویان در برنامه‌های آموزش پزشکی مجازی با استفاده از مرور دامنه دار
  8. بررسی تاثیر آموزش های تلفیقی ( حضوری و مجازی ) در آموزش گروه های بالینی دانشجویان پزشکی عمومی در دوران کرونا دانشکده پزشکی شیراز
  9. بررسی میزان ارتباط رفتار های تکانشی با فرسودگی شغلی پرسنل پیش بیمارستانی علوم پزشکی شیراز
  10. بررسی نقش پیش گویی کننده شفقت به خود و احساس شرم در میزان تبعیت از درمان بیماران مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز
  11. تاثیر کاربرد میکروسکوپ مجازی بر پایه موبایل در یادگیری عملی بافت شناسی دانشجویان
  12. تدوین مدل کژرفتاری اساتید علوم پژشکی: یک مطالعه گراندد تئوری
  13. ویژگی موثر برنامه های کاربردی آموزشی گوشی های هوشمند جهت فرایند یادگیری از دیدگاه دانشجویان و اساتید دانشکده پزشکی
  14. الگویابی و بومی سازی فهرست فرامهارت های دانشجویان پزشکی و پزشکان در ایران: پیش بینی برای آینده